Sunday, October 13, 2013

Minu esimesed treeningpäevad ja esimene nädalavahetus Ateenas

Ma olen hakanud Ateenat jumaldama. Inimesed on sõbralikud ja armsad ning tänavapilt totaalselt erinev. Nüüdseks olen Ateenas ka veidi ringi vaadanud ja hakkan vaikselt aru saama, mis toimub. 

Rääkides treeningutest siis esimene päev oli väga sissejuhatav ning igav. Rääkisime Microsofti erinevatest toodetest, millega peame ennast kurssi viima. See oli päev, kus meile sisendati, et we are the Microsoft:) 
Teine päev oli juba märksa huvitavam. Tutvusime Microsofti poliitikaga ning õppisime, kuidas teha oma tööd nii, et kõigil oleks hästi. Tundub, et järgmine nädal saab olema väga pikk ja väsitav, sest koolitused algavad kell 9.00 ja lõppevad 18.00. Nii et 9 tundi iga päev uut infot. 
Kõige naljakam meie treeningute juures on see, et meie  enam ei googelda vaid bingime:D Huumor kuubis...

Treeningud ise toimuvad Microsofti ehitatud uues majas, mille asukoht on väga super. Bing mapsi  järgi 17 minutit metrood ja 11 minutit kõndi. Nii et igati mõnus. 
Kesklinn ei jää ka kaugele. Peale tööd väike drink kuskil mõnusas kohvikus Akropolise jalamil on igati lõõgastav.

Aga nüüd siis minu vabadest päevadest ehk minu esimene vaba nädalavahetus...oujee

Laupäev oli igati mõnus. Ärkasin hommikul kell 9 ja mida ma nägin. Rohkem kui 30 kraadi. Siin ei olnud pikalt mõtlemist- terassile ja päevitama. Lihtsalt vapustavalt mõnus. Kerge tuuleiil ja minu põhjamaise inimese jaoks südasuvine päike (ps Kreeklased käivad jätkuvalt kampsunite ja sallidega). 
Hiljem käisime Margarethiga veidi ümbruskonnas uudistamas, et kuhu me siis tegelikult elama oleme sattunud. Tegelikult on tegu  igati mõnusa kohaga. Palju igasuguseid poode ja mõnusaid  kohvikuid. Leidsime ka paar puuviljamarketit, mis on Ateenas ülimalt populaarsed. Need töötavad ainult kindlatel päevadel ning juttude järgi peaks just sealt kõige värskema ja parema kauba leidma.
Väiksemad poed on siin igatahes hoopis teistsugused kui Eestis. Riided, kotid, jalanõud jne on minu arvates kõik aliexpressist tellitud.  Tegelikult võib soodsalt väga ilusaid asju leida, nii et igati viis pluss.
Mina leidsin endala mõnusa koti aga see kuidas ma selle ostmiseni jõudsin on minu jaoks midagi täiesti teistsugust: Esimeses poes, kus käisin oli koti hind 25€. Küsisin just in case müüjalt, et palju kott maksab. Vastus oli 15€ on kõik kotid.:D Liikusin siis edasi. Teises poes samasugune kott. Seal hind 10€ Ehk siis siit selgub tõde: ära osta kunagi esimesest ettejuhtuvast poest. 
Ahjaa jalanõud ka mis ma proovisin maksid tegelikult 25€ aga mulle oli hind 14€.
Suurtes marketites selline loogika muidugi ei kehti aga neid on siin vähe. Enamus on kõik pisikesed nunnud poekesed. 

Meie lähedal on ka mõned maiustuste poed. Ojaaa... Kreeklased jumaldavad magusat. Eestlase väga magus on kreeklasele normaalne. Tavalist jäätist siit vist ei leiagi, kõik on ikka über magusad.

Õhtul tulid meile esimesed külalised:) Nägin esimest korda öist Ateenat. See on ikka väga erinev kõigest sellest, mida ma enne näinud olen. Päris ausalt seda ei saagi kirjeldada...tuleb ise kogeda;)

Täna on ka igati mõnus päev. Kraade  on jätkuvalt 30+ ja tuju on hea. Õhtul lähen tiirutan veel veidi kesklinnas ringi ja siis tulebki uueks nädalaks vaim valmis seada.

Hetkel ma ei kujuta küll ette, kuidas ma elan üle 5 päeva järjest koolitusi aga eks see siis järgmisel nädalal näha ole.

Huumorinurk:
Max inimeste arv mida hetkel ühe väikse motika peal olen näinud on 5! How cool is that?!

2 comments:

  1. Nii lahe. Mäletan, et Egiptuses käies olid ka maiustused ülimagusad.NT halvaad ma ei suutnud üle kahe ampsu võtta, kuna siis lihtsalt hakkas vastu (siis ma armastasin palju magusat süüa).

    ReplyDelete
  2. Remember you aren't allowed to 'Google' anymore, Bing Bing Bing all the way for you.

    ReplyDelete